螢幕快照 2019-07-21 下午2.56.13.png

休息了幾天,認真工作了幾天

今天開始回歸歌詞分享ヽ(●´`●)

其他生活類文章「有可能」會暫緩一下

因為真的太忙拉

但只要聽到什麼我覺得還不錯的都會即時分享

有想翻譯的歌詞也會盡快更新喔()

如果是懶得找新歌或是想聽聽不一樣的歌單

可以加我創的邦邦看分享歌單喔

*兩邊都是純分享,如果涉及版權問題會馬上撤掉*

—————————————

螢幕快照 2019-07-21 下午3.05.55.png

今天分享這首Sasha Sloanat least i look cool

慵懶的嗓音配上十分生活的歌詞

讓整首歌有種厭世又淘氣的感覺

馬上來看看這首歌的歌詞吧

—————————————

at least i look cool

 

[Verse 1]
I drive a car that doesn't work

我開著那台幾乎要報廢的破車
I shop at Target for my shirts

我在大賣場裡採買我的衣服
And when I pay my rent it hurts

付錢的時候真的是心疼死了
But I got invited to this thing so

可是我今晚被邀請了
I think tonight I'm going out

我想今晚我終於可以出門了
I'm getting off my shitty couch

終於可以擺脫那爛透的沙發
Ready to fuck my bank account

準備去花光我的積蓄
And I'm not myself

我覺得我有點不像自己了

 

[Chorus]
But at least I look cool

但至少我看起來蠻酷的
At some house in Malibu

在馬里布的某棟房子裡
Taking pictures by the pool

在泳池邊拍照
Doing things I never do

做著從未做過的事
But at least I look cool

但至少我看起來很酷

 

[Verse 2]
Oh God, I think I might throw up

喔我的天啊,我覺得我快吐了
Don't even know what's in my cup

我甚至不知道杯子裡裝的是什麼
And I'll admit‚ this kinda sucks

而且我發誓,這玩意糟透了
But before I leave‚ I know I gotta

但在走之前,我知道我必須..
Find somewhere dope that I can pose (Ah-ah)

找個酷一點的人擺個好看的姿勢
Adjust my hair‚ adjust my clothes (Ah-ah)

整理好我的頭髮,喬一下我的衣服
So I can get that fire post

這樣我的貼文才會火
And it's all for show

雖然這一切都是在做秀

 

[Chorus]
But at least I look cool

但至少我看起來蠻酷的
At some house in Malibu

在馬里布的某棟房子裡
Taking pictures by the pool

在泳池邊拍照
Doing things I never do

做著從未做過的事
But at least I look cool

但至少我看起來很酷

At some house I can't afford

在某間握負擔不起的房子裡
Blacked out on the tennis court

醉倒在網球場裡
Honestly, I'm kinda bored

老實說,我開始覺得有點無聊了
But at least I look cool

但至少這讓我看起來挺酷的

 

[Bridge]
I just lied about my age

我謊報了我的年齡
Nobody even knows my name

甚至沒有人知道我的名字
Got an UberPool on the way (Shh)

 

Chorus]
But at least I look cool

但至少我看起來很酷
At some house in Malibu

在馬里布的某間房子裡
Taking pictures by the pool

在泳池邊拍網美照
Doing things I never do

做著從前沒做過的事
But at least I look cool

但至少我看起來挺酷
At some house I can't afford

在某棟我無法負擔的房子
Blacked out on the tennis court

醉倒在網球場
Honestly, I'm kinda bored

老實說,我真的乏了
But at least I look cool

但,至少我蠻酷的吧

 

2019card .png


 

 

 

 

 

arrow
arrow

    A-NI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()