螢幕快照 2019-07-23 下午5.34.30.png

歌曲難度:★★☆☆☆(適合初學者)

平常分享小清新、小慵懶

今天分享一點嘻哈一點的

身為一個什麼都聽,聽了又愛挑的人

這首我覺得很適合在微醺小酒吧裡聽

但因為歌詞涉及一些像sex、drug這類

也許有些人會覺得有點敏感的歌詞

所以我會翻的比較隱晦一點喔(つ´ω`)つ

come on-

—————————————

螢幕快照 2019-07-23 下午5.42.47.png

 

—————————————

「Abhi The Nomad - Sex n' Drugs 」

 

I need my sex n' drugs

我需要一點刺激和迷幻的感覺
I need my money first

不過首先,我需要錢
Bless me with all my sins

原諒我一身的罪孽吧

I need my sex n' drugs

我需要一點刺激和迷幻的感覺
I need my money money

不過我需要錢,更多的錢
Bless me with all my sins

原諒我一身的罪孽吧

*「sex n' drugs原譯 性(愛)和毒品這邊翻作刺激和嗑藥後的迷幻」

 

I wanna be just like you

我想像你一樣
Smoke, drink and have sex like you

抽著煙、喝著酒、享受一夜的歡愉
Think things , never see them through

想著的事情永遠想不透
Don't get it twisted

別搞錯了

I wanna be just as cool

我想看起來很酷
Big watch and a gold ice cube

戴著搶眼的手錶喝著裝有小冰塊的酒

*「如果直翻ice cube這段翻成戴手錶和小冰塊蠻怪的,所以翻成酒」
Spend big never pay my dues so

花大錢但就是不繳那些欠款
Don't get it twisted

別搞錯了

 

Born faceless

天生就是個無趣的人
Please save me

請拯救我吧
My soul's tainted

我的靈魂已經腐敗
It's how i've been born

打從出生就是如此

I've worn patience

我總是很有耐性
Please save me

請拯救我吧
I'm more tasteful than ever before

我比以前有趣多了

 

I need my sex n' drugs

我需要一點刺激和迷幻的感覺
I need my money first

不過首先,我需要錢
Bless me with all my sins

原諒我一身的罪孽吧

I need my sex n' drugs

我需要一點刺激和迷幻的感覺
I need my money money

不過我需要錢,更多的錢
Bless me with all my sins

原諒我一身的罪孽吧

 

 

Never seen so many people i didn't like

從來沒見過這麼多不喜歡的人

Never met so many woman that weren't my type

從來沒有見過這麼多不是我理想型的女人

Never wanted to wash my hands from all the shakes

從來沒有這麼想擺脫社交

*「這段原譯:從來沒有這麼想在握手後洗手,這裡翻作不願社交」

i've come to sleep with all the shadows

伴隨著生活的黑暗沈沈睡去

Cause my sheets are full of shade now

我的床單總是覆滿黑暗

I mean i always was the nice guy

我的意思是,我一直是個好人

I mean i always played the stooge

我一直扮演著討好人的角色

I guess i always kept the beast wide

我想是我把那內心的野獸關得太好了

I'm at war inside surface i'm cucumber cool

以至於我內心天人交戰,但外表依然保持淡定

 

Born faceless

天生就是個無趣的人
Please save me

請拯救我吧
My soul's tainted

我的靈魂已經腐敗
It's how i've been born

打從出生就是如此

I've worn patience

我總是很有耐性
Please save me

請拯救我吧
I'm more tasteful than ever before

我比以前有趣多了

 

Sex n' drugs

那些歡愉的夜晚和迷幻的享受
Sex n' drugs

那些刺激的快樂和旋轉的一切

 

I need my sex n' drugs

我需要一點刺激和迷幻的感覺
I need my money first

不過首先,我需要錢
Bless me with all my sins

原諒我一身的罪孽吧

I need my sex n' drugs

 

2019card .png

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    A-NI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()