螢幕快照 2019-09-21 下午3.51.08.png

歌曲難度:★★☆☆☆(適合初學者)

Matthew Mole - Let Me

今天分享這首let me算是小冷門新曲?

快來聽聽看吧

這首歌說啥.png

*先給大家個預防針,這首歌的mv有毛蜘蛛會怕蜘蛛千萬不要看*

這首歌大致上算是一首表白歌

用輕快活潑的旋律一遍一遍地告訴對方

「我義無反顧地愛著你,你發現了嗎」

「你發現了吧?我愛著你」

「那我們在一起吧」

「在一起直到永遠吧」

————————————

「Matthew Mole - Let Me」

————————————

My always, forever,

我的一輩子、永遠

the light in the dark

在黑暗中的亮光

I found it, the treasure,

我找到了,黑暗中的寶藏

your beautiful heart and will every piece of mine,

你美麗的內心和我的

I love you more than life. You see it, you show it

我愛你勝過一切,

The look in your eyes says you called it,

你的眼神透露你的發現

you know it, the truth in my lies

你懂的,我隱藏在謊言下的真心

 

Because you know me better now than I think I know myself

因為你其實比我更了解我自己

Let me love you,

讓我愛你吧

all I want from you

這是我對你唯一的渴望

We are stronger,

我們足夠堅強

hold on for longer

再堅持久一點吧

 

Take me back to when we sat alone in the garden

帶我回到我們一併坐在花園的美好記憶裡吧

The dreams you had,

那個屬於你的美夢

you told me that it won’t be a problem

你告訴我:「沒有問題」

Remember how it felt,

記住那種感覺吧

to love and never doubt

義無反顧愛人的感覺

I wish that I could tell you why it doesn’t get easy

我也希望能告訴你為什麼

to give away the part that makes me love you completely

為什麼放棄愛你是如此的不容易

But we have never lost,

但我們從未迷失

because we will never stop

因為我們不曾停下腳步

 

Let me love you,

讓我愛你吧

all I want from you

這是我唯一的渴望

We are stronger, hold on for longer

我們足夠堅強,就在堅持久一點吧

Let me love you

讓我愛你吧

 

 

You and I,

你和我

we’re part of something

我們都屬於

Never look behind,

義無反顧的那種

it’s you and I forever

我們會在一起直到永遠

 

Let me love you,

讓我愛你吧

all I want from you

這是我唯一的渴望

We are stronger, hold on for longer

我們足夠堅強,就在堅持久一點吧

新小卡.png

arrow
arrow

    A-NI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()