螢幕快照 2019-07-24 下午12.10.04.png

歌曲難度:★☆☆☆☆(適合初學者)

今天分享的是two feet的舊歌了

偶然在youtube刷到這首「I feel like I’m drowning

又適逢周遭朋友分手潮,遇到各種渣渣

覺得很想推薦一下這首歌啊

曾經遇過渣男/渣女的朋友快來聽聽這首吧

I feel like I’m drowning

以遇到渣渣受傷為主軸

在墜入愛河時總是盲目的

朋友的懷疑、生活的矛盾都被掩蓋

直到發現另一半虛偽又陰險

才覺得人生天翻地覆

歌詞:「I feel like I’m drowning

就是在認清事實後悲從中來的痛苦

 

不過聽完這首歌也別因為遇到渣渣自怨自艾

Twoa提醒您,面對渣渣最好的反擊

就是在生活裡重新找回自信

以更好的姿態面對未來才不會讓愛你的人傷心喔

 (゚ロ゚)┌Σ(´*ω*`)渣男/渣女退散

順帶一提,那要是找不回自信呢?

那請試著提升自己的內在吧

內在的富足也會讓外表產生變化喔σ`´)σ

finghting~

—————————————

螢幕快照 2019-07-24 下午12.51.27.png

—————————————

「Two Feet - I Feel Like I'm Drowning」

 

You keep dreaming and dark scheming

你總是在幻想,想著那些骯髒的陰謀

Yeah, you do

別想狡辯,你就是這樣

You're a poison and I know that is the truth

你就像毒藥,真實的毀滅著我

All my friends think you're vicious

我的朋友都覺得你很邪惡

And they say you're suspicious

覺得你總是看起來很可疑/鬼鬼祟祟

You keep dreaming and dark scheming

你總是在幻想,想著那些骯髒的陰謀

Yeah, you do

別想狡辯,你就是這樣

 

 

I feel like I'm drowning

我覺得我快溺死了

*「或是翻成我覺得我快喘不過氣了,這句指的是心靈層面的死亡」

I'm drowning

一路沉向水底

You're holding me down and

你總是想控制我

Holding me down

控制我的一切

You're killing me slow

你正在緩慢地摧毀我

So slow, oh-no

慢慢的,折磨著我

I feel like I'm drowning

我覺得我快溺死了

I'm drowning

一路沉向水底

 

 

You're so plastic and that's tragic

你太虛偽了,而悲劇從此開始

Just for you

因為你

I don't know what the hell you gonna do

我不知道你到底要做麼該死的事情

When your looks start depleting

當你的美貌開始消逝

And your friends all start leaving

朋友們陸續離開你

You're so plastic and that's tragic

你太虛偽了,而悲劇從此開始

Just for you

因為你

 

I feel like I'm drowning

我覺得我快溺死了

I'm drowning

一路沉向水底

You're holding me down and

你總是想控制我

Holding me down

控制我的一切

You're killing me slow

你正在緩慢地摧毀我

So slow, oh-no

慢慢的,折磨著我

I feel like I'm drowning

我覺得我快溺死了

I'm drowning

一路沉向水底

 

 

My life's okay

我的人生一直都挺好的

Yeah, just when you're not around me

不過是在你靠近我以前

My life's okay

我一直都過的很好

Just when you're not around me

在你進入我的生活以前

My life's okay

我一直都過的很好

Just when you're not around me

只要沒有你一切都很好

My life's okay

一切,都會很美好

 

I feel like I'm drowning

我覺得我快溺死了

I'm drowning

一路沉向水底

You're holding me down and

你總是想控制我

Holding me down

控制我的一切

You're killing me slow

你正在緩慢地摧毀我

So slow, oh-no

慢慢的,折磨著我

I feel like I'm drowning

我覺得我快溺死了

I'm drowning

一路沉向水底

 

2019card .png

 

 

arrow
arrow

    A-NI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()