螢幕快照 2019-07-29 下午9.12.47.png

歌曲難度:★☆☆☆☆(適合初學者)

禮拜一的夜晚給大家一首甜蜜歌曲

鼓勵你的另一半/朋友/家人勇敢去愛

年輕時濃情蜜意,年邁時互相依靠陪伴

趕快來聽這首「you are loved」吧

—————————————

Matthew Mole - You Are Loved

—————————————

「you are loved」

 

Ever since the day that we first met

從我們相遇的那天起
God created love that He had kept

上天就把他珍藏已久的愛送給我們
Now that I commit to you, my life

我以我的性命向你發誓
We can only love each other more and more in time

在僅剩的時間我們只能愛著彼此

 

You are loved

我愛你
You are loved

深愛著你
And nothing's gonna change that I will

沒有任何事情能夠改變我

Love you ‘til we're old and grey

那愛你直到年華老去的決心
And I'll love you when we're young

從我們年輕時就深愛你
Don't be scared it's alright

別擔心,一切都會沒事的
God has given us this love

上天給我們相愛的機會

And He will never let it fall apart

他就不會讓我們的愛情支離破碎
He will never leave our side

他不會背棄我們的

 

Every time you look into my eyes

當你深情的望著我時
I can see the passion you’ve acquired

我都能看見你眼中那熱切的愛
Because everything you do, you do with love

因為你總是抱著愛做每件事情
Every day you make me feel inspired to ignite

你總能鼓舞我更認真的過每一天

 

You are loved

我愛你
You are loved

深深愛著你
And nothing's gonna change that I will

沒有任何事情能夠改變我

Love you ‘til we're old and grey

那愛你直到年華老去的決心
And I'll love you when we're young

從我們年輕時就深愛你
Don't be scared it's alright

別擔心,一切都會沒事的
God has given us this love

上天給我們相愛的機會

And He will never let it fall apart

他就不會讓我們的愛情支離破碎
He will never leave our side

他不會背棄我們的


I'm falling more in love with you

我比以前還要更愛你了

I'm falling more in love with you

比過往的每一天都要更加的愛你

I'm falling more in love with you

愛你愛得無法自拔

Everytime

每次
That we close our eyes

當我們闔上雙眼
We dream of life

想像著未來的生活
Together we'll die

然後愛著彼此直到永遠

 

You are loved

我愛你
You are loved

深深愛著你
And nothing's gonna change that I will

沒有任何事情能夠改變我

Love you ‘til we're old and grey

那愛你直到年華老去的決心
And I'll love you when we're young

從我們年輕時就深愛你
Don't be scared it's alright

別擔心,一切都會沒事的
God has given us this love

上天給我們相愛的機會

And He will never let it fall apart

他就不會讓我們的愛情支離破碎
He will never leave our side

他不會背棄我們的

 

You are loved

我愛你
You are loved

深深愛著你
And nothing's gonna change that I will

沒有任何事情能夠改變我

Love you ‘til we're old and grey

那愛你直到年華老去的決心
And I'll love you when we're young

從我們年輕時就深愛你
Don't be scared it's alright

別擔心,一切都會沒事的
God has given us this love

上天給我們相愛的機會

And He will never let it fall apart

他就不會讓我們的愛情支離破碎
He will never leave our side

他不會背棄我們的

 

螢幕快照 2019-07-29 上午10.21.40.png

 

arrow
arrow

    A-NI 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()