螢幕快照 2019-09-11 下午2.29.05.png

歌曲難度:★★★☆☆(適合有基礎者)

Two Feet的新曲Pink!

像之前作品「I feel like I am drownig 」一樣

令人沈醉的嗓音+迷幻電吉他

有別於小情小愛的歌曲

這首歌更在意的是隨著年紀增長所要面臨的人生議題

快來聽聽看吧~

————————————

「Two Feet - Pink」

————————————

「Two Feet - Pink」

 

Cause I still think about the old days

因為我還想著過往的日子

In the city with my own fate

在這座城市掌握著自己的命運

25 don’t feel the same way

25歲已經不像從前了

The streets keep changing names

街道不斷改變名字

 

we all spent time there at your moms place

我們都把時間花在你媽家裡了

On the west Side in the fall haze

在充滿霧氣的西邊

All of our stories went the same way

我們的故事都以相同的形式進行著

When we had time to waste

我們還有時間可以浪費嗎

 

And I think that I’m falling

我想我正在墮落

Tripping and I’m crawling

在顛簸的路上摔跤爬行

It feels like rather often

我感覺越來越常發生了

 

The years do come to pass

時光不斷流逝

And I keep getting older

我逐漸長大

My mind is getting colder

思緒也冷靜了許多

The things that all once mattered

那些曾經在意的事情

I know for sure won’t last

我知道不會持續下去

螢幕快照 2019-07-29 上午10.21.40.png

arrow
arrow

    A-NI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()